Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki kursy obsługa klienta

Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?
2020-02-18 11:47:34

Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa.

Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
2024-02-21 14:11:14

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie.

Artykuł Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
Dobra księgowa to jaka?
2021-11-08 20:50:10

Odpowiedni wybór księgowej jest bardzo istotny dla bezpieczeństwa finansów każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa.

Artykuł Dobra księgowa to jaka?
Jak zatrudnić marketera do firmy?
2020-11-20 09:47:55

Skuteczny marketing musi być sprawny i nowoczesny. Warto też pamiętać, że dzisiaj sprzedanie jakiegokolwiek produktu lub usługi – w dobie olbrzymiej konkurencji – jest prawdziwym wyzwaniem.

Artykuł Jak zatrudnić marketera do firmy?
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?
2018-02-23 15:12:53

Szkolenia sprzedażowe mogą znacznie poprawić wyniki twojego sklepu. By tak się stało, musisz wybrać odpowiedniego trenera i dopasować typ szkolenia do swoich potrzeb. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Artykuł Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
2017-11-15 10:41:03

Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży.

Artykuł Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
Jaki kurs warto zrobić?
2014-09-09 10:13:39

To bardzo ogólne pytanie, ale niezwykle często zadawane szczególnie przez młode osoby tuż po szkołach i te, które od jakiegoś czasu borykają się z bezrobociem. Zatem, jaki kurs warto zrobić by „wskoczyć” na rynek pracy?

Artykuł Jaki kurs warto zrobić?

stron: 1 2 390

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kursy obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.